RSS

4D Illustraties

25 Aug
  • Illustraties maken in Illustrator en Filmpjes maken: leren werken met CS5 Premiere en Photoshop.

Erg veelplezier kun je hebben van het beheersen van een aantal vormgevingsprogramma’s op de computer. Ik ben er geen held in en ze kosten me dan ook heel wat bloed, zweet en – nou net niet – tranen. Een beeld zegt meer dan 1000 woorden. Kun je nagaan welke mogelijkheid je hebt met film. Makkelijker gezegd dan gedaan. Want in een filmpje gaat heel wat tijd zitten. Tenminste dat is mijn ervaring. Ik heb wat dat betreft twee linkerhanden zogezegd.

Photoshop en Premiere, nooit gedacht dat ik daarmee nog eens aan de gang zou gaan. Een script bedenken, erop uit trekken om opnames te maken, illustraties voor elkaar boksen, muziek uploaden, geluiden sparen, slepen, schuiven, archiveren, eindeloos turen… Het is nog zeker niet mijn ding, maar tocht, als ik iets voor elkaar krijg, proef ik een beetje van een kleine kick.

 
Een reactie plaatsen

Geplaatst door op 25 augustus 2012 in 4D Foto en flim, Illustratie

 

Tags:

Ik ben benieuwd naar wat je ervan vindt

